Το Spotify φτιάχνει δικό του μέσο κοινωνικής δικτύωσης για συζήτηση περί μουσικής

Δημιουργεί τον ανταγωνιστή του Clubhouse

BREAKING
 

Δημιουργεί τον ανταγωνιστή του Clubhouse

Το Spotify προχώρησε στην απόκτηση της εταιρίας με την ονομασία Betty Labs η οποία φτιάχνει μια εφαρμογή με την ονομασία Locker Room και δίνει την δυνατότητα για ζωντανές συζητήσεις εν είδει ενός ηχητικού μέσου κοινωνικής δικτύωσης.

Με την εξαγορά αυτή το Spotify προτίθεται να ανταγωνιστεί το μέσο κοινωνικής δικτύωσης Clubhouse το οποίο υπάρχει μόνο στο iOS, λειτουργεί με το σύστημα των προσκλήσεων και στο οποίο γίνονται ζωντανές συζητήσεις (σαν τηλεδιάσκεψη) για διάφορα θέματα.

Στο Clubhouse έχουν ήδη συμμετάσχει ο Elon Musk, ο Mark Zuckerburg και ο ιδρυτής του Spotify Daniel Ek.

Η εφαρμογή Locker Room, θα παραμείνει στο iOS ως έχει, ωστόσο θα αλλάξει χαρακτήρα και όνομα καθώς σήμερα ειδικεύεται σε συζητήσεις γύρω από τα σπορ.

Ο στόχος του Spotify είναι να ανταγωνιστεί το Clubhouse και να δημιουργήσει και αυτό το δικό του μέσο κοινωνικής δικτύωσης όπου οι χρήστες του θα μπορούν να συζητούν με διάφορες προσωπικότητες για ζητήματα μουσικής, clubbing και ό, τι άλλο σχετίζεται με την μουσική βιομηχανία.

Σημειώνεται ότι και το Twitter δημιούργησε τη δική του εναλλακτική εφαρμογή στο Clubhouse ονόματι Spaces, ενώ το Instagram έχει προσθέσει την δυνατότητα να μπορείς να κάνεις live συζητήσεις με τέσσερις λογαριασμούς αντί για δύο.

Η κίνηση του Spotify δεν προκαλεί εντύπωση αφού τα τελευταία χρόνια έχει δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στα podcasts, ενώ ο επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας Gustav Söderström είπε ότι οι άνθρωποι ηχογραφούν τις συζητήσεις που έχουν στο Clubhouse και στο Spaces και τις ανεβάζουν ως podcasts στο Spotify.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι και το Facebook ψάχνεται για μία εφαρμογή για ζωντανές συζητήσεις.

 

 

BREAKING MUSIC