Έρευνα: Οι Έλληνες επιλέγουν συναυλίες

Το 42% δηλώνει ότι θα προβεί σε δαπάνες για συναυλίες και άλλα θεάματα μόλις αρχίσουν ξανά

BREAKING
 

Το 42% δηλώνει ότι θα προβεί σε δαπάνες για συναυλίες και άλλα θεάματα μόλις αρχίσουν ξανά

Ταξίδια, συναυλίες αλλά και φαγητό εκτός σπιτιού φαίνεται ότι έχουν λείψει περισσότερο στους Έλληνες την περίοδο του lockdown.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Ερευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) σε δείγμα 950 ατόμων την περίοδο 1 έως 6 Απριλίου 2021 με θέμα τις καταναλωτικές συνήθειες, το 50% δηλώνει ότι θα αυξήσει τις δαπάνες του για την εστίαση, το 42% για συναυλίες και άλλα θεάματα και το 39% για ταξίδια.

 

Όπως φαίνεται και από το γράφημα τη μεγαλύτερη προσδοκώμενη αύξηση της δαπάνης παρουσιάζουν οι δαπάνες που έχουν να κάνουν με την διασκέδαση αφήνοντας πίσω τους αγορές άλλων αγαθών.

Αναλυτικά η έρευνα ΕΔΩ

BREAKING MUSIC