Πήγαμε, είδαμε, Offspring (και όχι μόνο) στο Release Athens

 
REVIEWS

Η πρώτη ημέρα του φεστιβάλ ήταν γεμάτη γκάζια.

Του Γιάννη Παπαευθυμίου

Πρώτη ημέρα του φετινού Release Athens χθες και ήμασταν στην Πλατεία Νερού για τους Offspring. Γνώριμος χώρος πλέον, σαν δεύτερο σπίτι μας έχει γίνει μετά από τόσα χρόνια που βλέπουμε live εκεί. Ελάχιστες διαφορές φέτος, ο καλύτερος συναυλιακός χώρος της πόλης έτσι όπως τον γνωρίζαμε με όλες τις ανέσεις που διαθέτει.

Περάσαμε και από το merchandise των Offspring, φτωχότατο θα έλεγα με δυο t-shirt μόνο διαθέσιμα σε τιμές πολύ ακριβές για t-shirts γενικά. Αποχωρήσαμε διακριτικά στα ενδότερα.

Tη συναυλία άνοιξαν οι δικοί μας Overjoyed που τoυς άκουσα δυστυχώς ελάχιστα καθώς μόλις έμπαινα στον χώρο. Είχα πάει όσο πιο νωρίς μπορούσα για να δω ζωντανά τους Καναδούς Danko Jones που παρακολουθώ μουσικά πάνω από 20 χρόνια και ήταν η πρώτη τους φορά στην Ελλάδα. Και μιλάμε για ένα σχήμα που έχει «οργώσει» κάθε stage που υπάρχει στον πλανήτη όλα αυτά τα χρόνια. Κάλιο αργά πάρα ποτέ. Guess who’s back, First date, My little rock n roll, Get high και πολλά ακόμα κομμάτι παίχθηκαν από την πλούσια δισκογραφία τους. Στη μια ώρα του set τους ακούσαμε πολύ ωραίο γκαζιαρικο hard rock ‘n‘ roll από μια τίμια σε αυτό που κάνει μπάντα και νομίζω ότι κέρδισαν με την εμφάνισή τους κάποιους νέους οπαδούς ακόμα. Εγώ τους φαντάζομαι σε μια κλειστή συναυλία στο Κύτταρο κάποια στιγμή να ισοπεδώνουν το club. Πολύ ωραίοι και διασκεδαστικοί πραγματικά. Και με τον Dank Jones να προσφέρει πολύ γέλιο με τις ατάκες του

Ακολούθησαν στη συνέχεια οι αγαπητοί στο κοινό Βρετανοί Subways - δεν είναι πρώτή φορά που τους βλέπουμε από τα μέρη μας. Είκοσι χρόνια σχεδόν από εκείνο το φανταστικό ντεμπούτο τους Young for Eternity, η μπάντα παρουσιάστηκε έμπειρη και εξαιρετική σε όλα της. Το κοινό δε, συμμετείχε απόλυτα. Μου έκανε τεράστια εντύπωση η απίστευτη ενέργεια και η σκηνική παρουσία της μπασίστριας Charlotte Cooper που ήταν από τα highlight της βραδιάς. Η τύπισσα το ζούσε πραγματικά και έδωσε μια άψογη performance. Από τις καλύτερες σκηνικές παρουσίες που έχω δει γενικότερα. Και αυτό το τρίο ήταν πολύ καλό πραγματικά, κομμάτια όπως τα Young for eternity, I want to hear what you have got to say, Influencer killed the rock star και στο τέλος ο απόλυτος χαμός με το πασίγνωστο Rock & roll Queen κλείνοντας την αυλαία πανηγυρικά.

Ο κόσμος είχε γεμίσει την πλατεία Νερού, πάνω από 10-12.000 σύμφωνα με τις δικές μου εκτιμήσεις. Όλοι ήταν διψασμένοι να ακούσουν και να χορέψουν τα τραγούδια των Offspring. Το ένοιωθες στην ατμόσφαιρα! Και ακριβώς στις 10 και μισή η μπάντα θα ορμήξει στην σκηνή με τεράστια όρεξη και νεύρο με το Come out and play. Έναρξη με ένα τεράστιο hit, χαμός πραγματικά με μια άψογη μπάντα και έναν ήχο εξαιρετικό.
Αl I want, Want you bad, διασκευή στο Blitzkrieg bop των Ramones και ο κόσμος χορεύει και συμμετέχει με όλες τους τις δυνάμεις. Ο μπροστάρης Dexter Holland κρατείται νέος και ακμαίος ακόμα, φέρνοντας τα πάντα εις πέρας στην εντέλεια με τον έτερο αρχηγό κιθαρίστα Noodles να αναλαμβάνει και τα... σπικάζ. H συναυλία ήταν γεμάτη από hits, πραγματικά εκπλήσσεσαι. hit after hit το setlist τους.

Million miles away, Original Prankster, Bad Habit, Gotta get away, Why don’t you get a job? ξεσηκώνουν το κοινό από το πρώτο κιόλας riff, από την πρώτη κιόλας νότα. Pretty fly for a white guy, The kids aren’t allright, πραγματικά δεν ξέρω πιο ήταν το απόλυτο highlight, μιας και σε κάθε κομμάτι γινόταν πανικός. Στο τέλος ένα από τα πιο γνωστά τους κομμάτια το Self Esteem θα ρίξει την αυλαία μετά από μια ώρα και ένα τέταρτο της ώρας. Ισοπεδωτικοί πραγματικά οι Offspring. Μπορεί ελάχιστοι να ασχολούμαστε πλέον με τις καινούργιες τους δουλειές τα τελευταία είκοσι χρόνια (βγάζουν νέο δίσκο τον Οκτώβρη), αλλά έχουν τόσα hits από τη χρυσή τους περίοδο 1994-2000 που κάθε χρόνο να έρχονται, θα γεμίζουν μεγάλους χώρους για πλάκα.

Ήταν πολύ καλύτεροι απ‘ ότι προσωπικά τους περίμενα, θα ήθελα 2-3 ακόμα κομμάτια είναι η αλήθεια αλλά και πάλι άνοιξαν υπέροχα την συναυλιακή σεζόν του Release Athens. Kαι περάσαμε εξαιρετικά. Αυτό είναι που μετράει και μένει στην τελική.

 

REVIEWS