Πήγαμε, είδαμε τους Gorillaz και τους Flaming Lips στο Release Athens

Του Δημήτρη Κανελλόπουλου
Ανά διετία τους βλέπουμε το τελευταίο διάστημα τους Pet Shop Boys στην Αθήνα οπότε η όποια έκπληξη έχει χαθεί. Επομένως αλλάζεις οπτική και πηγαίνεις στη συναυλία τους σε φάση σαββατόβραδου, Saturday night live, πάω και περνάω καλά χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις. Σκεφτείτε ότι χθες το βράδυ παρακολουθήσαμε μία (σχεδόν;) πιστή αναβίωση της συναυλίας τους το 2022 αν δεν κάνω λάθος, ακόμα και τα ίδια κοστούμια είχαν.
Δεν πειράζει όμως, πραγματικά, το fun και η διασκέδαση ήταν δεδομένα και πάλι. Πάρτι κανονικό, καθόλου τραβηγμένο, αβίαστο. Με δικά τους κομμάτια αλλά και με διασκευές του τύπου ανακατεύω το Where the Streets Have No Name με το I Can't Take My Eyes Off You και τους ξεσηκώνω όλους. Δύο ώρες ποπ μουσικής στην πλατεία Νερού που φέτος, ιδιαίτερα φέτος, έχει γίνει το talk of the town. Βλέπουμε συναυλία και μετά περνάμε δύο-τρεις μέρες στα social με τις στιγμές της.
Η φάση χθες το βράδυ απογειώθηκε από το Heart και μετά. Τα «πριόνια» έστω και του ενός λεπτού έκαναν δουλειά. Όχι ότι μέχρι τότε δεν διασκέδαζε ο κόσμος. Στο dancefloor πάντοτε περνάς καλά. Το Go West και το It's a Sin στο τέλος αποτελούσαν την κορύφωση. Το West End Girls και το Being Boring ήταν η επιστροφή στα χρόνια της αθωότητας, με αγκαλιές για κάποιους και συγκίνηση. Κατανοητό αν και δεν με ενδιέφερε.
Σάββατο βράδυ λοιπόν στην παραλιακή, σαν να βρίσκεσαι σε ένα club. Μαζί με 12 χιλιάδες κόσμο. Δεν είναι και άσχημα, έτσι; Δεύτερο σπίτι μας η πλατεία Νερού φέτος, το 10ο Release Athens εξελίσσεται σε ένα διαρκές fomo, μέχρι και στα Ημισκούμπρια σκέφτηκα κάποια στιγμή να πάω (την Παρασκευή) αλλά το έβγαλα αστραπιαία από το μυαλό μου και σώθηκα. Τα Ημισκούμπρια που θα κάνουν δεύτερο sold out μαζεύοντας συνολικά πάνω από 40 χιλιάδες θεατές. Ελα Θεέ και κύριε...
Απόψε είναι οι Three Days Grace και αναμένονται, ξανά, πλήθη. Βέβαια έρχεται ο Moby την Τετάρτη και ετοιμαστείτε για π α ν ι κ ό.


